بایاتیلار 3
علمي ادبي هنری تفريحي .....Scientific, literary, artistic, recreational
تاریخ : جمعه 17 آذر 1391
نویسنده : محمود مرادپور
کوچَلَرَ سو سَپمیشَم….یار گلنده توز اولماسون (کوچه‌ها رو آبپاشی کردم…تا وقتی یارم میاد خاک نباشه)

اِلَ گلسین، اِلَ گِتسین….آرامیزدا سُوز اولماسون (جوری بیاد و جوری بره…..که بین ما هیچ حرفی پیش نیاد)

ساماوارا اوت سالمیشام…ایستیکانا گت سالمیشام  (سماور رو آتیش کردم….ته استکان رو قند انداخته‌ام)

یاریم گِدیپ تک گالمیشام…یاریم گِدیپ تک گالمیشام  (یارم رفته تنها موندم….یارم رفته تنها موندم)

نه گوزل‌ده یاریم جانیم…نه شیرین ده یاریم جانیم  (چقدر زیباست یار عزیزم….چقدر شیرینه یار عزیزم)

این ترانه اذری نوشتم نه واسه خاطر چیزای دیگه ژس منحرف فکر نکنید فعلا عاقلم

اینو نوشتم چون واقعلا از اون اهنگاست که من دوستش دارم

حالا میرسیم یه سری از شعرهای شهریار

این در قالب بایاتی گفته ولی پشت سر هم و شعر وار

 

سويرم چمنده گولوچيچه گي

گلنده ايلك باهار خاطيرلا مني

اؤپسون يانا غيني داغلاركوله يي

گلنده ايلك باهار خاطير لا مني

باري يادا سال مني يادا سال مني

شيرين خاطيره لر له خطير لا مني

باري بويلانيب يوللارا هردن

اؤتن خاطيره لر له خاطيرلا مني

فصيل لر اؤتوشوب كئچديكجه زامان

واخت اولور حاياتا دئييشير اينسان

من سني اونودان دئييلم اينان

سنده ائي گوزل يار خاطيرلا مني

ناغارات

توپراغي بزهسين بنووشه نر گيز

روحوما دوغمادير هر جيغير هر ايز

گئنيش سينه سيني آچاندا دنيز

جوشاندا دالغالار خاطير لا مني

.یار گلنده توز اولماسون (کوچه‌ها رو آبپاشی کردم…تا وقتی یارم میاد خاک نباشه)

اِلَ گلسین، اِلَ گِتسین….آرامیزدا سُوز اولماسون (جوری بیاد و جوری بره…..که بین ما هیچ حرفی پیش نیاد)

ساماوارا اوت سالمیشام…ایستیکانا گت سالمیشام  (سماور رو آتیش کردم….ته استکان رو قند انداخته‌ام)

یاریم گِدیپ تک گالمیشام…یاریم گِدیپ تک گالمیشام  (یارم رفته تنها موندم….یارم رفته تنها موندم)

نه گوزل‌ده یاریم جانیم…نه شیرین ده یاریم جانیم  (چقدر زیباست یار عزیزم….چقدر شیرینه یار عزیزم)

این ترانه اذری نوشتم نه واسه خاطر چیزای دیگه ژس منحرف فکر نکنید فعلا عاقلم

اینو نوشتم چون واقعلا از اون اهنگاست که من دوستش دارم

حالا میرسیم یه سری از شعرهای شهریار

این در قالب بایاتی گفته ولی پشت سر هم و شعر وار

 

سويرم چمنده گولوچيچه گي

گلنده ايلك باهار خاطيرلا مني

اؤپسون يانا غيني داغلاركوله يي

گلنده ايلك باهار خاطير لا مني

باري يادا سال مني يادا سال مني

شيرين خاطيره لر له خطير لا مني

باري بويلانيب يوللارا هردن

اؤتن خاطيره لر له خاطيرلا مني

فصيل لر اؤتوشوب كئچديكجه زامان

واخت اولور حاياتا دئييشير اينسان

من سني اونودان دئييلم اينان

سنده ائي گوزل يار خاطيرلا مني

ناغارات

توپراغي بزهسين بنووشه نر گيز

روحوما دوغمادير هر جيغير هر ايز

گئنيش سينه سيني آچاندا دنيز

جوشاندا دالغالار خاطير لا مني


لطفا نظر بدهید. ممنون
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: .....بایاتیلار , ,
برچسب‌ها: بایاتیلار ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید .دادن نظر را فراموش نکنید. خوش ساعات لار